The week after April Fools’ Day… Afgelopen weken zijn we met het hele Blyde-team totaal in de ban geweest van het Raketje. Dé kick-off van de ‘Talking Ice Cream’ campagne met als leus ‪#‎nietzoserieus‬. Koppen als: “De Raket vliegt er uit bij OLA”, “Stop waar je NU mee bezig bent: Het Raketje verdwijnt”, “Ode aan het raketje”, “Stoppen-maar-niet-heus, een niet te stoppen trend” tot “de opmerkelijkste 1 aprilgrap van dit jaar” en zelfs “De beste 1 april-merkgrap ooit”.

Spraakmakend? Jep. Spannend? Ja heus. Door iedereen gewaardeerd? Niet door iedereen. Door wie dan wel? Door mensen met humor. Bewijs? 76 printknipsels, 17 RTV items, 120 online publicaties en trending op social. Wat een kick traject. Mede dankzij het extreem toffe team!

PARTNER
Klant: Unilever, Madelon van der Tol & Thijs Sleddering
Creatie: QiOnly – Pieter Dingemans, Bart Teeuwen, Michael van Kerkwijk
PR strategie: Blyde Amsterdam