Good food brand BEAR slaat handen ineen met B-Corp gecertificeerd pr-bureau Blyde Benelux 

Amsterdam, xx september 2020 – Lekker en bewust snacken voor jou en je kind, dat is waar het bij BEAR om draait. Hun missie? BEAR maakt het eenvoudig voor ouders en fun voor kids om te kiezen voor een gezond tussendoortje. BEAR, onderdeel van Lotus Bakeries is vastbesloten een grote hap te nemen uit slechte snackgewoontesBEAR verwezenlijkt de missie door verantwoorde fruitsnacks te maken die voor 100% bestaan uit puur fruit en niets anders. Hierdoor staan ouders niet langer voor het eeuwige dilemma: geef ik mijn kind iets lekkers óf iets gezonds vandaag. Samen met het Corp gecertificeerd pr-bureau Blyde is de gezonde snackmaker de strijd aangegaan met ongezonde tussendoortjes. De komende maanden zetten ze middels een 360 graden pr-campagne verantwoord, lekker én leuk snacken op de kaart.  

Wat je van beren leren kan  
Hoe laten we ouders zien dat verantwoord snacken ontzettend makkelijk en leuk isDat was een van de vragen die BEAR aan Blyde Benelux stelde. Het bedrijf gelooft dat healthy snacking een belangrijke rol speelt in een verantwoord eetpatroon. Daarom moedigt BEAR ouders aan hun kinderen te stimuleren voor een gezond – en leuk – tussendoortje te kiezen. Een klein stukje educatie, vanuit een berengrote missieJeroen Harks Marketing Director van onder meer BEARBEAR staat voor funtasty en natuurlijk. De producten maken het ouders makkelijk te kiezen voor gezonde tussendoortjes en traktaties. 

 Een grote hap uit slechte eetgewoontes  
Met een 360 graden practivatie campagne gaan BEAR en Blyde samen bijdragen aan gezond snacken. Nynke Geus-Van den Broek, co-founder van Blyde Benelux: “We zijn er van overtuigd dat goed eten een belangrijke sleutel vormt tot een betere wereld. Consumenten hebben alleen vaak niet de tijd, informatie en kennis om de juiste keuzes te maken, zijn ze niet consistent en rationeel in hun gedrag of worden beïnvloed door hun (voedsel)omgevingDoor een grote hap te nemen uit slechte gewoontes en een gezonde dosis inspiratie te bieden, willen we de consument helpen de juiste keuzes te maken.” De komende maanden werkt het pr-bureau toe naar een sterkere positie en naamsbekendheid voor het merk in de Nederlandse markt. Via zowel printed media als de digitale media wil BEAR iedereen bereiken die op zoek is naar een gezondere levensstijl voor zichzelf en hun kinderen en een volwaardig alternatief op zoetigheid en andere ongezonde snacks bieden. Verantwoorde tussendoortjes hoeven zéker niet saai te zijn – dat bewijst de snackmaker BEAR. 

Foto credits Studio Zilalia