De ‘People against Dirty-merken’ method en Ecover brengen hun PR-activiteiten onder bij Blyde Amsterdam en Blyde Antwerpen. Ecover, één van de grootste producenten van ecologische was- en reinigingsmiddelen in Europa, nam in 2012 sectorgenoot method over. Samen vormen zij onder de naam ‘People against Dirty’ het grootste bedrijf voor milieuvriendelijke onderhoudsproducten ter wereld. Blyde is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de PR-strategie, voor beide merken in zowel Nederland als België. Het bureau biedt tevens ondersteuning bij de uitrol van een online contentstrategie.

“We zijn blij met het vertrouwen dat deze innovatieve partijen in ons hebben uitgesproken”, zegt Nynke van den Broek, managing director Blyde Benelux. “Als bureau hebben wij de missie om het mooiste in mensen, merken en organisaties naar boven halen, om zo een positief effect op de omgeving teweeg te brengen. We kijken er zeer naar uit om met deze coole merken te werken aan de mooie consumer driven aanpak die zij voor ogen hebben.” Steven van den Ouweland, Hoofd communicatie en marketing BeNeFraLux & export markten bij Ecover: “Blyde biedt een voor ons ideale mix aan kennis van duurzaamheid en ervaring met lifestyle PR. Het team begrijpt onze filosofie en kan ons als kritische partner helpen om de positionering van onze merken te verscherpen en een grote groep consumenten ambassadeur te maken van onze producten.”