NEWS

DE BUURTCAMPING KIEST VOOR BLYDE AMSTERDAM

DE BUURTCAMPING KIEST VOOR BLYDE AMSTERDAM

De organisatie achter De Buurtcamping brengt de PR-activiteiten onder bij bureau Blyde Amsterdam. De Buurtcamping is een initiatief opgericht om mensen van alle leeftijden, achtergronden en culturen met elkaar contact te brengen. Dit jaar wordt voor de vierde maal...

ECOVER EN METHOD KIEZEN VOOR BLYDE BENELUX

ECOVER EN METHOD KIEZEN VOOR BLYDE BENELUX

De ‘People against Dirty-merken’ method en Ecover brengen hun PR-activiteiten onder bij Blyde Amsterdam en Blyde Antwerpen. Ecover, één van de grootste producenten van ecologische was- en reinigingsmiddelen in Europa, nam in 2012 sectorgenoot method over. Samen vormen...

[INTERVIEW NEDERLANDS MEDIANIEUWS] LORETTE DER KINDEREN

[INTERVIEW NEDERLANDS MEDIANIEUWS] LORETTE DER KINDEREN

PR-bureau Blyde Amsterdam opende in april haar deuren. De nieuwe speler richt zich primair op middelgrote merken en organisaties die het verschil maken in hun sector of deze ambitie hebben. Blyde opereert als onafhankelijk bureau onder de vlag van HPB Companies, waar...

STARTUPS: A SOLID BRAND STORY

STARTUPS: A SOLID BRAND STORY

It all starts with an idea. An insight you can’t get rid of, that makes you fantasize about building this spark into a business, your business. So you jump and there it is, your startup adventure has begun. What follows is a journey full of the highest highs and the...

ID&T VRAAGT BLYDE VOOR ADE GREEN

ID&T VRAAGT BLYDE VOOR ADE GREEN

Volgende week staat onze hoofdstad in het teken van het jaarlijkse Amsterdams Dance Event (ADE). Onderdeel daarvan is ADE Green dat zich richt op het verduurzamen van de entertainmentindustrie. Blyde Amsterdam is door ID&T gevraagd om meer aandacht te creëren voor...

GROOTSCHALIGE LANDELIJKE ACTIE VOOR DUURZAMER ETEN VAN START

GROOTSCHALIGE LANDELIJKE ACTIE VOOR DUURZAMER ETEN VAN START

Vanaf aanstaande maandag gaat landelijk voor het tweede jaar de DOE MAAR LEKKER DUURZAAM-actie van start, een initiatief van de Nationale Postcode Loterij met Unilever en Albert Heijn als partners. Met deze actie willen de drie partijen Nederlandse consumenten...

SAMENWERKING BLYDE EN MAX HAVELAAR WORLD FAIR TRADE DAY

SAMENWERKING BLYDE EN MAX HAVELAAR WORLD FAIR TRADE DAY

Pr-bureau Blyde en Stichting Max Havelaar bundelen de krachten rond World Fair Trade Day, het mondiale event dat plaatsvindt op zaterdag 9 mei 2015. Max Havelaar coördineerde in Amsterdam de lancering van ‘Eerlijk eten’. Dit kookboek - een initiatief van Stichting Max...