NEWS

CREATING A POSITIVE FOODPRINT WORLDWIDE | NIEUWSBRIEF BLYDE

CREATING A POSITIVE FOODPRINT WORLDWIDE | NIEUWSBRIEF BLYDE

Creating a positive FOODprint worldwide | op het menu: goed eten Eten is dé sleutel tot een betere wereld. Er is een serieuze food revolutie gaande: in het schap, op het bord & in het hoofd van de consument. Hoog tijd voor een food update dus,...

BLYDE BENELUX EN BEAR OP MISSIE OM KINDEREN GEZOND TE LATEN SNACKEN

BLYDE BENELUX EN BEAR OP MISSIE OM KINDEREN GEZOND TE LATEN SNACKEN

Good food brand BEAR slaat handen ineen met B-Corp gecertificeerd pr-bureau Blyde Benelux  Amsterdam, xx september 2020 – Lekker en bewust snacken voor jou en je kind, dat is waar het bij BEAR om draait. Hun missie? BEAR maakt het eenvoudig voor ouders...

NET4KIDS BLAAST MOED IN MET ‘REBOOST YOUR BUSINESS FOR GOOD’

NET4KIDS BLAAST MOED IN MET ‘REBOOST YOUR BUSINESS FOR GOOD’

De afgelopen maanden zijn voor veel bedrijven stormachtig geweest. Corona laat overal zijn sporen na en dat voelen we. Crisistijd vraagt om omdenken. En dus juist ook als het gaat om zelf bij te dragen aan positieve impact. Stichting NET4kids organiseerde een online...

WELKOM WENDY! VIJF VRAGEN AAN ONZE NIEUWE TRAINEE

WELKOM WENDY! VIJF VRAGEN AAN ONZE NIEUWE TRAINEE

Dit is Wendy Garcia Iglesias  (24), Blyde’s nieuwste aanwinst. Begin augustus is ze vol enthousiasme en een flinke dosis nieuwsgierigheid begonnen aan een 6 maanden durend stage. Benieuwd naar wie ze is? Leer Wendy beter kennen in 5 vragen: Een stage beginnen in...

STEGEMAN EN BLYDE BENELUX SLAAN HANDEN IN EEN

STEGEMAN EN BLYDE BENELUX SLAAN HANDEN IN EEN

Met minstens één dag in de week zonder vlees kan de consument het verschil maken Vegetarische producten in een vleesfabriek. Het doet wellicht vreemd aan, maar is volgens Stegeman de enige manier vooruit. Het Nederlandse merk van de Sigma Food Group wil de negatieve...

LET’S TALK ABOUT INCLUSION: OP NAAR VERBINDING | NIEUWSBRIEF BLYDE

LET’S TALK ABOUT INCLUSION: OP NAAR VERBINDING | NIEUWSBRIEF BLYDE

Een update over wat er bij ons op de ‘kantoorvloer’ afspeelt. De afgelopen weken zijn wij met het hele team in gesprek gegaan over hoe wij als team zo positief, transparant en concreet mogelijk werken en willen werken aan een inclusievere wereld. Tijd voor een...

DUURZAAM PR BUREAU | INTERVIEW WORKJUICE

DUURZAAM PR BUREAU | INTERVIEW WORKJUICE

Workjuice interviewde oprichtster Lorette over het stellen van purpose boven profit en de uitdagingen op het gebied van duurzaam ondernemen. Lees het hele interview hieronder. Lorette en Nynke creëren met duurzaam pr-bureau Blyde een podium voor organisaties die de...

PR TRAINEE GEZOCHT @ BLYDE AMSTERDAM

PR TRAINEE GEZOCHT @ BLYDE AMSTERDAM

PR trainee gezocht (minimale duur: vier maanden) | Dit wil je! Wat vertel je aan je vrienden?Wat ga je doen? Laten we beginnen met wat je niet gaat doen. Je gaat niet in een hoekje zitten waar je zelf klussen moet verzinnen...

PAUSED, LISTENING AND LEARNING | Samen werken aan inclusiviteit

PAUSED, LISTENING AND LEARNING | Samen werken aan inclusiviteit

In deze blogpost vertellen we graag hoe wij als team zo positief, transparant en concreet mogelijk werken aan een inclusievere wereld. Verwacht niet dat wij overal een antwoord hebben en dat we geen fouten maken in dit proces. Maar weet dat we zonder oordeel proberen...

NA DEZE SHIT KOMT EEN BLOEIENDE TOEKOMST | NIEUWSBRIEF BLYDE

NA DEZE SHIT KOMT EEN BLOEIENDE TOEKOMST | NIEUWSBRIEF BLYDE

Tijd voor weer een nieuwe dosis positief nieuws! Na deze moeilijke periode geloven we in een bloeiende toekomst samen met onze klanten. Zo lanceerden we voor Ecover het duurzame fonds ‘Fertilize the Future’, vanaf deze week kun je groene taxiritjes boeken door...

INTERVIEW | DUURZAME HELDEN: WAAROM WE EEN B CORP WERDEN

INTERVIEW | DUURZAME HELDEN: WAAROM WE EEN B CORP WERDEN

Management Team interviewde Blyde, Auping en het onlangs gecertificeerde WeTransfer over waarom we B Corp werden. Je leest het hele interview hieronder:   Wat hebben een hip pr-bureau, een 100-jaar oude beddenfabrikant en een snelgroeiend techbedrijf gemeen? Ze...

STEM MET JE EURO VOOR EEN BETERE WERELD | NIEUWSBRIEF BLYDE

STEM MET JE EURO VOOR EEN BETERE WERELD | NIEUWSBRIEF BLYDE

Hi!   Wij hopen dat alles goed met je gaat en een heerlijk zonovergoten weekend achter de rug hebt! In deze nieuwsbrief geven we je graag een kijkje achter de schermen bij al het moois waar we bij Blyde aan werken. Vandaag lanceren we met trots onze duurzame limited...

DUURZAME MONDKAPJES MET EEN MESSAGE UIT A’DAMSE BIJLMERBAJES

DUURZAME MONDKAPJES MET EEN MESSAGE UIT A’DAMSE BIJLMERBAJES

Als gevolg van het coronavirus is ons dagelijks leven de afgelopen tijd drastisch veranderd. Vanaf deze week is het zelfs verplicht om in het openbaar vervoer een mondkapje te dragen. De populaire wegwerp varianten zorgen voor onnodig veel waste, met verstopte riolen...

POSITIEVE IMPACT: THE TIME IS NOW | NIEUWSBRIEF BLYDE

POSITIEVE IMPACT: THE TIME IS NOW | NIEUWSBRIEF BLYDE

Hi! We hopen dat het goed met je gaat, jij en naasten gezond zijn en het je lukt om de stemming erin te houden ondanks de uitdagingen. Vanuit Amsterdam en Antwerpen strooien we vandaag graag wat positiviteit in je inbox. Want juist in deze uitdagende tijden geloven we...

PR-BUREAU BLYDE EN VERZEKERAAR LEMONADE SLAAN HANDEN INEEN

PR-BUREAU BLYDE EN VERZEKERAAR LEMONADE SLAAN HANDEN INEEN

Amsterdam, 22 april 2020 - Members van de internationale B Corp beweging zetten hun business niet alleen in voor winst, maar ook voor positieve impact. Ze weten elkaar wereldwijd te vinden. Zo benaderde het van origine Amerikaanse verzekeringsbedrijf Lemonade...

CORONA ALS KANTELPUNT: LOKAAL ETEN NEEMT VLUCHT

CORONA ALS KANTELPUNT: LOKAAL ETEN NEEMT VLUCHT

In deze uitzonderlijke tijden, zien we naast moeilijkheden, ook talloze lichtpuntjes. Organisaties die zich onvermoeid inzetten in de strijd tegen het virus en geweldige initiatieven die hulp bieden aan degene die het nu wat minder hebben. Bij Blyde steunen we maar...

UPDATE BLYDE BENELUX  X HAPPY CARAVAN

UPDATE BLYDE BENELUX X HAPPY CARAVAN

Onzekere tijden, ook in Griekenland Begin dit jaar kondigde Blyde Benelux aan partner van Happy Caravan te worden. Deze stichting biedt onderwijs aan kinderen in vluchtelingenkampen in Griekenland. Door naar school te gaan krijgen deze kinderen - ondanks de...

LET’S USE BUSINESS AS A FORCE FOR GOOD

LET’S USE BUSINESS AS A FORCE FOR GOOD

Te midden van deze coronastorm lukt het je hopelijk om, ondanks de vele uitdagingen, goed voor jezelf en anderen te zorgen en de stemming erin te houden. Ja, het zijn extreem uitdagende tijden. Maar als je ons diep in ons groene hart kijkt, zien we – naast de talloze...

EEN MOMENTJE VAN BEZINNING, WANT DAAR ZITTEN WE DAN

EEN MOMENTJE VAN BEZINNING, WANT DAAR ZITTEN WE DAN

We bevinden ons in een moeilijke situatie. Of zoals onze collega Nikki het in haar blog noemt: een Hollywood script met apocalyptische inslag. Deze periode brengt ons onrust en rusteloosheid. Het zette ons aan het denken. Waren wij niet de generatie voor wie alles...

BLYDE BENELUX SUPPORTS HAPPY CARAVAN

BLYDE BENELUX SUPPORTS HAPPY CARAVAN

Geldinzameling voor structureel onderwijs in Griekse vluchtelingenkampen Business as a force for good Bij Blyde Benelux worden we blij van mensen die vastberaden zijn een bijdrage te leveren aan een betere wereld. Als duurzaam pr-bureau werken we voor duurzame merken...